Satın Alma 👆🏻

Haftasonu Pratik Dikiş

Cekettir, kabandır zaman alan dikişler. Aralarda çabucak dikilecek, moral verecek dikişler de lazım, değil mi?  Aylar önce çıkarmıştım bu kalıbı ama yeni kesmek nasip oldu. Kumaşımı yazın Kadıköy Cuma pazarından 2 liraya almıştım. Kesmesi dikmesi çok kolay oldu, 1 saatimi bile almadı kol da olmayınca. Kalıbı deneme amaçlı bu kumaşı kestim, deneme başarılı bu kış 1-2 model daha görebiliriz bu kalıptan.
burda 2013 ocak
Kalıp: Burda Dergisi 2013 Ocak Sayısı Model No:113

burda 2013 ocak
Kumaş akmadığı için etek ucunda ve önlerde dikiş yok, sadece kollara pervaz yaptım. Kemerle kullanmayı düşünüyorum, dökümlü giysileri nedense sevemiyorum illa ki belime oturacak. Pantolonu diker dikmez kombini tamamlıyorum İnşallah.

Yorumlar

  1. Ne kadar güzel dikmişsiniz.. kumaşta harika.. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Canım ne kadar güzel olmuş. Kumaşı da çok güzelmiş. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş,çok beğendim,elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Ay cok güzel , kalıbı da cok beğendim , kısa hırka ile de kombin olabilir , ellerine saglıkk...

    YanıtlaSil
  5. dikişleriniz, diktikleriniz çok güzel.
    yaptıklarınızdan bir çekiliş düzenlesenizde bir şanslı da faydalansa...:p
    ellerinize sağlık, iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bunu hiç düşünmemiştim güzel fikir neden olmasın :)

      Sil
  6. ama bu çok güzel olmuş renkte güzel..iki çeşit kumaş kullanmayacaksın galiba :) ellerine sağlıııık
    bende o modeli beğenmiştim..belki bende yaparım..ceketi seviyorum çünkü..almak da istemiyordum çok para çoook :D bide istediğim model bulamıyordum :) kısmet bakalım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz modelleri karıştırıp düşünmek lazım dergilerdeki modeller hitap etmiyor her zaman. Keşke tesettür için de bir dikiş dergisi olsa.

      Sil
    2. ben eğer etekle giymek istemiyorsam uzatıyorum boyunu bluzun felan :D kendimiz kendimize göre değiştireniliriz ki ekstra dergiye gerek yoook :D

      Sil
  7. canım rahatsız olmana rağmen bakıyorum da hiç durmuyorsun.. ellerine sağlık.. maşallah diyorum sana..
    seni bloğumda mimledim eğer cevaplmak istersen işte sorular..
    http://benimlehersey.blogspot.com/2013/10/bloggerleri-bulusturan-sorular.html
    sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  8. Ben bu sayıyı almamısım herhalde. Dergilere bakmam lazım. Burda son senelerde aynı şeyleri degistirip tekrar tekrar veriyor. Onun için bazı sayılarını almıyorum. Eski modelleri daha guzelmiş.bende seviyorum böyle pratik dikisleri.hemen bitmesi güzel oluyor. Çok şık bir model olmuş. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)) artık almayacağım zaten başka dergi arayışındayım ben de

      Sil
  9. Ben de böyle dikilecek bir hırka modeli arıyordum. Sizinki çok güzel olmuş.
    Yalnız bir şey soracağım. Dergideki hırka 2 kat gibi. Dıştaki koyu kahve parça ayrı mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. İkisi bir dikiliyor ama ben sadece iç yeleği kestim.

      Sil
  10. senin ki modelden baya farklı olmuş ama bence senin model daha güzel olmuş çünkü kitaptaki salaş bir şeyin üzerine ceket giymiş gibi duruyor. senin model çok başarılı Nebihancım eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)) aslında daha güzel durabilir ama burda bu konuda çirkin göstermeyi başarıyor kalıpları :)

      Sil
  11. Çok haklısınız arada hakikatten daha pratik yapılacak dikişler iyi oluyor, en azından kendi adıma çalışırken biraz zorlanıyorum ağır dikişleri yaparken, bu da çok pratik ve ayın zamanda kullanışlı bir model olmuş güzel günlerde giyiniz:) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bunalıyorum uzun sürünce, 3 günde bitmezse kalıyor zaten :)

      Sil
  12. süper tam benlik.. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  13. Canım sen pratik demişsin ama bana sorarsan hiçte öyle değil :)) Ellerine sağlık yine güzel dikmişsin..Nekadar sıkıcıdır bilirim dikişi o yüzden Allah kolaylık versin sana :)

    Güzel günlerde giy canım, sağlıkla sıhhatle ...

    YanıtlaSil
  14. selamunaleykzm nebihan haniiiim :) benim bu modelde aklim kaldi kalktim bictim gece gece amma velakin on parca da yaka kisminda dokumlu durmasi icun bir yer varya orayi nereyle birlestirecegimki yaka asagiya akmis gibi duracak onu anlamadim ben bi yardimci olurmusunuz ?

    YanıtlaSil
  15. selamunaleykum nebihan haniiiim benim bu modelde aklim kaldi kalktim gece gece bictim amma velakin su yakanin asagi dogru sarkik durmasi yani sanki sal takmissin gibi durmasi icin nereyle nereyi birletirmeliyim bi anlatirmisiniz? on parcadaki pmuz kisminin o uzerindeki fazlaliklar nereye gelecek ? cevabiniz icin simdiden cok tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
  16. Önce kol alt yan dikişleri kapadık, yukarıdaki parçalar karışık duruyor ama omuzu dikerken, bakın kol yuvası olacak şekilde omuzu dikin. Yukarıda uzunca kalan parçaların uçlarını birbirine ekliyoruz ama tersten dikiyoruz. Yakada boşluk kalıyor orayla yakayı birleştiriyoruz en son. Olmazsa resim göndermeye çalışayım yarın. İnşallah anlatabilmişimdir :))

    YanıtlaSil
  17. Nebihan hanimcigim Allah razi olsun ne muradin varsa versin:) deneyecegim olmazsa soylerim coooook tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim İnşallah olur, olmazsa çizip göndermeye çalışırım. Kolay gelsin :)

      Sil

Yorum Gönder

İletişim için themarmara86@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.

Arşiv

Daha fazla göster

Toplam Görüntüleme

Etiketler

Daha fazla göster

Kimler Online?

TAKİP TAKİP