Satın Alma 👆🏻

Dikişe Yeni Başlayanlar İçin: Pembe Pelerin

Herkesin favori bir kıyafeti vardır ve benimki de pelerin. Hatta elbiselere bile pelerin ekleyesim var. Burda'nın eski sayılarında yine bir-iki model daha beğendim, uygun kumaş bulursam onlardan da dikmek istiyorum.

Pelerini model olarak çok seviyorum, bunun yanında dikimi çok kolay. Çünkü kol takma derdi yok. Bu nedenle dikişe başladığım yıl, ilk detaylı dikişim pelerinle olmuştu. Umduğumdan kolay oldu. Hatta bir tane de arkadaşıma diktim. Yetmedi, bir de kırmızı pelerinim vardı, onu da bu kalıptan diktim, sadece daha uzun.





Eşim sabah çok erken çıktığı için resim çektirmek imkansız oluyor. Akşam yemeğe çıkma fırsatını değerlendirdim hemen. Güneşe aldanmayın, bu pelerinle bile dondum. Karacabey oldukça soğuk.


Dikişe yeni başlayanlara üst olarak ceket-manto yerine pelerin dikmelerini tavsiye ediyorum. İnanın çok daha kolay ve zevkli olacak. Pelerin, Burda 2009 / 8 Ağustos Model No: 112.

Sınav haftasına girmiş bulunuyorum. Uzun bir sınav hazırlama, çoğaltma, okuma, e-okula not girme dönemi demek bu benim için. Arayı açmamaya dikkat edeceğim İnşallah, şimdilik hoşça kalın...

Yorumlar

  1. Ellerine sağlık, çok güzel olmuş :) Ayrıca çok yakışmış...

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık gerçekten güzel olmuş en önemliside çok yakışmış iyi günlerde kullan canım Allah'a emanet ol :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş,benim de triko bir pelerinim var,gerçekten kullanımı çok rahat...İnşallah Burdalarda o sayım vardır,bir tane dikmeyi düşünüyorum.Kumaşını yazar mısın lütfen,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kumaşım kaşe gibi bir kumaş sanırsam. Tam bilmemekle beraber mantoluk kumaşlardan almıştım. Dik duran cinsten.Bu kalıptan yapacaksan omuzları biraz daha yuvarlarsan daha iyi olur.

      Sil
  4. Çok şirin bişey olmuş pelerinin hem modeli hemde rengi açısından. :)

    YanıtlaSil
  5. Çok beğendiğim bir model bu da. Ellerine sağlık. Renk de süper.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, Burda'nın favorilerimden benim de :)

      Sil
  6. Cok şık olmuş. Eline sağlık. Farkettimde birçok ortak noktamız var ben de bursada yaşıyorum öğretmenim dikiş dikmeyi seviyorum :)) ne güzel değil mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ne güzel :) çok memnun oldum meslektaşım :))

      Sil
  7. Cok yakışmış gercekten ,güle güle giy, ben de denemek istiyorum böyle birsey , bunun kalıbıda cok güzel , selamlar ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Nilgüncüm, mutlaka dene bence, çok yakışır :)

      Sil
  8. Canım çok cici olmuş. Sana da çok yakışmış. Ben de mi diksem diye düşündüm ama nasıl bir kumaş alabilirim. Kaşe tarzı mı olmalı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Kumaş kalın istersen kaşe, mevsimlik istersen daha ince, kanvas tarzı olabilir. Bu çok kalın değil aslında ama kışlık. İçi yelekli olduğu için çok kalın kumaşla kaba durur gibi geliyor bana, özellikle de omuzlar.

      Sil
  9. Çok güzel olmuş. Ayrıca rengide çok hoş bir renk.eline sağlık

    YanıtlaSil
  10. Zaten kirmizisina hayran biri olarak bunuda cok beyendim cok seker olmus ben cok aradim kslibi online stirlarda ama yok mslesef :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim bir çözüm bulalım bu duruma :(

      Sil
  11. çok cici gerçekten.ellerinize saglık.takipteyim, blogumu ziyaretinizden ayrıca mutlu oldum.sevgiler....

    YanıtlaSil
  12. rengi kumaşın dokusu harika model şahane pelerin sana yakışıyor çok çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  13. ÇOK ŞIK OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK...

    YanıtlaSil
  14. Çok şıkmış,renk de yakışmış.Siz bu işi biliyorsunuz..İyi günlerde kullanın.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim şımarıyorum böyle :)) sevgiler.

      Sil
  15. ellerine sağlık canım..
    bu ara hep pembelerdesin..
    kız bebek mi geliyor yoksa??
    sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım Allah söyletti diyelim :) yok tabi bir şey de kuz çocuklarına ailece hastayız :)

      Sil
    2. inşallah canım Allah'ım her bayana anne olmayı nasip etsin :))

      Sil
  16. Çok beğendim güle güle kullanın. Yaka detayını da yapacak mısınız yoksa aynı mı kalacak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşarpla kullandığım için fiyonk yapmadım karışık durur diye düşündüm. Yorum için teşekkür ederim beğenmenize sevindim :)

      Sil
    2. Aaa... Evet onu düşünemedim bence de karışık durur. :)

      Sil
  17. Guzel olmus canim ellerine saglik gule gule giy pembis pembis :) Bu zorlu sinav maratonunda sana kolayliklar dilerim tatlim.Allah yardimciniz olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolun gerçekten ben de nereden başlasam bilemiyorum, beğenmene çok sevindim bu arada :)

      Sil
  18. maşallah çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  19. Çok profosyonelce olmuş. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  20. Allahım o ne güzel bişi ben de istiyorum hemde rengide aynı istiyorum tabi bana bu kadar yakışmaz ama
    Sana çok yakışmış güle güle giy dur yerleşeyim ilk iş olsun.
    mutlulukla giy hep inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle deme ya yakışır tabi niye yakışmasın. Tek tavsiyem, boyu çok uzun ya da çok kısa yapmamak lazım. Beli aşması gerekiyor yani. Şimdiden merak ettim bekliyorum :)

      Sil
  21. Canım ellerine sağlık güle güle giy:) Ama ben diksem bile bende böyle durmaz :)
    Öpüyorum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım benim, yakışır çok da yakışır. Bu olmasa bile bir pelerin lazım sana da :)

      Sil
  22. Çok güzel olmuş...Bende birden dikmek istedim :) Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  23. Çok eker olmuş ve yakışmış. Keşke ben de becerebilsem.

    YanıtlaSil
  24. Tebrik ederim yine cok hos cok zarif bir calisma ortaya koymussunuz, size de cok yakismis, sanki hazir alinmis gibi. Sinav döneminizde de basarilar dilerim, saglicakla kalin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize sevindim sevgiler :)

      Sil
  25. Çoook guzel olmus bi maxsi etek altina bide şal hop super kombin kaşe yun kumaslar i nerden bulabilirim Nebihan'cım normal kumascilar yok diyo siraya koydum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Modeli gösterip kumaş al canım ben öyle yapıyorum kumaşın cinsini anlamadığımda, onlar anlıyor ne gider diye.

      Sil
  26. çok güzel olmuş tebrikler kendi sayfamada beklerim http://designbybusra.blogspot.com/ :)

    YanıtlaSil
  27. İyi günler. Gerçekten çok güzel görünüyor. Fakat ben bu pelerinin arka detayını tam anlamadım. arka kısım kumaşı 2 kat mı oluyor. yelek gibi gelip, üstüne pelerin mi ekleniyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

İletişim için themarmara86@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.

Arşiv

Daha fazla göster

Toplam Görüntüleme

Etiketler

Daha fazla göster

Kimler Online?

TAKİP TAKİP