Satın Alma 👆🏻

2013 Burda Pratik Dikiş ve Burda Kasım'dan...

Ekim sayısını inatla almadım, Kasım Sayısını da alacağımı zannetmiyorum ama ne dikeceğine karar vermede benim gibi zorlananlardansanız dergiler iyi bir referans. En azından benim için öyle. Dikmekten çok düşünmeye vakit harcadığım için dergileri tarayıp tarayıp duruyorum. Bir de öyle ayrıntılara takılan biriyim ki 1 saatlik iş oluyor 3 saat.

Sevgili Burda'nın bu aralar çok dedikodusunu yaptım, çok sevgili bir kaç kumaşım elimde patlayınca kalıpları yırtıp atsam da bu modeller epey ilham verdi hakkını yemeyeyim. 

 Modeli çok sevdim bu tarz bir kumaşım var ama yetmez gibi. Yakayı biraz kapatıp boyu da uzatmam lazım tabi. Zaten birebir aynısını diktiğim nadir oluyor.

Bu bluzun duruşunu çok beğendim. Deri görünümlü bir kumaşla kot kombini harika olur gibi geldi bana.

Kombini çok sevdim ama asıl beğendiğim etek oldu. Uzun olsa nasıl durur acaba? 

Marifet kumaşta, üst kısmı farklı düz bir kumaştan kesip alt kısımları desenli yapsam diye düşündüm.Elimdeki kumaşlarla zor, biraz beklemek zorunda o yüzden. 

Bugün dergiyi mağazada açık bulunca inceledim ve yine almamaya karar verdim. (Küsüm hala dergiye. Bu aralar çok güzel bir sayı çıkarmaları lazım.)
Modelleri sevdim aslında, özellikle de bu bluzu.



Bu kalıba bayıldım bayıldım... Ama diksem de tunikle kullanacağım için deteylar görünmeyecek. Biri diksin lütfen :)

 Hafta sonu pratik dikiş adına güzel bir model, çabucak kesilip dikilebilir.

Bu tarz bir ceket istiyorum. Kollarda o kadar ayrıntıya girer miyim? Sanmıyorum...

Ben bunları beğendim, sizin beğendiğiniz modeller ve bu kalıpların üzerinde yapılabilecek oynamalar için fikirler varsa seve seve dinlerim. Her türlü fikre açığım. Sevgiler :)

Yorumlar

  1. Canım benim çok güzel bir paylaşım olmuş ben 2 numaradaki buluza bayıldım. Ve dediğin gibi kotla kombin inanılmaz güzrl olmuş...
    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  2. Guzel bir paylasim:)) pantolon benim listemde uygun bur kumas bulur bulmaz dikecegim simetrik buluzun abiyesini dikecegim ben ama yaz baslangici montta ayni fikirdryim tek parca duz kol calisacam :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pantolonu görünce aklıma sen geldin zaten, çok yakışır sana :))

      Sil
  3. Cekete bayıldım bende istiyorum ondan :) 2. resimdeki bluzunda yakası mankende güzel durmamış çizimde fena değil. Belki biraz oynamayla daha iyi hale gelebilir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl dikiyorlarsa artık çoğu model mankenin üstüne oturmuyor, bizim diktiklerimiz daha iyi mi ne :))

      Sil
    2. zayıf biri olarak burdanın hiçbir kalıbı bana oturmadı. çözüm : mont mu dikiyorum benzeri bir çeket hırkayı olcüyorum göğüs genişliği bel omuz kol genişkiği gibi... patronu çıkarmadan ölçüleri patronla karşılaştırıyorum kollar daha dar olacaksa kol birleşimi biraz yukarı alıp kolları darlaştırıyorum.sonrada kalıpı ona göre çıkarıp kumaşıma uyguluyorum... böylece yalnış kesim uygulayıp üstümde emanet duran ciciler dikmiyorum... sanada öneirirm nebihancım :)

      Sil
  4. Burda dergisine bende gıcık olmaya başladım. Eski sayılarda ne çok alternatif vardı. Şimdi hem model sayısı az hemde kalıplar hep problemli. Piyasada da başka bu tarz dergi de bulunmuyor. Çaresiz uydur kaydır yapıyoruz birşeyler

    YanıtlaSil
  5. paylaşımların çok güzel bende deri görünümlü olanı beğendim ve en sondaki model çok güzel.. yeni dikişler bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
  6. aynen yaa ev dergi dolu ben karıştırıp karıştırıp ne dikeceğime karar veremeyip bırakıyorum, kararsızlık zor iş :) 4. elbise ve ondan sonraki bluzu çok beğendim bende.

    YanıtlaSil
  7. Bordolu elbise harika, beli ince gösteren bir efekti var çok beğendim.

    YanıtlaSil
  8. Geometrik ve renk kontrastlı elbise ile ikinci bluzu sevdim.

    YanıtlaSil
  9. merhaba pembe saten elbısenın kalıbına nasıl ulasabılırım?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

İletişim için themarmara86@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.

Arşiv

Daha fazla göster

Toplam Görüntüleme

Etiketler

Daha fazla göster

Kimler Online?

TAKİP TAKİP