Satın Alma 👆🏻

Günlük Kombin: Puantiyeli Bluz&Plikaşeli Etek

Ara verdiğim dikiş işlemlerine son hızla devam... Yakınlarda kumaşçı olmadığı için gittiğimde beğendiklerimi alıyorum ve eve gelince bundan ne yapsam şundan ne yapsam diye kara kara düşünüyorum. Bir de hangi modelin hangi kumaşa gideceğini anlayana kadar da 6 ay geçirdim başlarda. Ziyan olan kumaşlar da cabası. Napalım deneme yanılma yöntemiyle dikiş böyle oluyor. Neyse, bu bluzu geçen yıl dikmiştim siyah eteklerle kombin ediyordum. Bordo kumaşla yan yana getirince uyumun güzel olacağını düşündüm ve bence öyle de oldu. Plikaşeli etek için 2 metre kumaşım varmış. Bluzun kumaş cinsini bilmiyorum açıkçası ama esnek ve hafif parlak bir kumaş. Omuz kısmına da dantel geçirdim. Bluz Burda 2012 Eylül sayısından. Kalıp da mükemmel oturuyor.

Bandırma'dan...
Bandırma'da Ramazan Etkinlikleri...

Yorumlar

  1. etek bluz harika olmuş
    bloğunu yeni keşfettim canım
    muhakkak bende beklerim
    sevgilerle..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) Ben uzun zamandır takipteyim zaten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ciddimisiiin nası kaçırmışım ben seni oysa izleyenlerimi izlemeye alırım muhakkak
      kusuruma bakma canım :))

      Sil
  3. Hemen blogunuza iadeyi ziyaret yaptım ve bu kadar geç keşfettiğim için ççok üzüldüm :( Neyse ki çok çok çok geç kalmış sayılmam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim beğenmenize :)Daha yeni bir blog zaten, hiç geç değil :))

      Sil
  4. cnm bloğunu yeni keşfettim harika şeyler dikip kombinlemişsin. bu bluzda bayıldıklarımın arasında hiç dikmeyi aklımın ucundan bile geçirmemiştim. şu an fikirler uçuşuyo beynimde....peplum sevdası bendede var. çok uğraşarak dikmişliğimde var. ama sen kadar usta değilim ben . birşey soracam bu bluzu dikerken tam bedeninimi biçtin. ben burdanin kalıplarında 38 giymeme rağmen 36 bedeni biçiyorumda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı sıkıntıyı ben de yaşıyorum.Ben de 38 bedenim 36 çıkarıyordum ama bu sefer de bedenimi sarmıyordu. Benim omuz, göğüs ve yaka düşük kalıyordu, o kısımları 36ya çekiyorum. Yani omuz-yaka-göğüs kısmını daraltıyorum. Bu bluz kalıbını tam vücuduma ayarladım çoğu şeyde de bu kalıbı kullanıyorum.

      Sil
  5. likralı saten olabilir .ince cinsinden .güle güle kullan

    YanıtlaSil
  6. allah eteğe bakkkkkkkk.... çok hoş oldu gerçekten :)

    YanıtlaSil
  7. ya bu kollar nasıl güzel duruyor. .ben niye böyle yapamiyorum benim hep üstten bir parça sarkiyor ya 😕niye acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalıptandır bu badi kalıbı olduğu için daha dar.

      Sil

Yorum Gönder

İletişim için themarmara86@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.

Arşiv

Daha fazla göster

Toplam Görüntüleme

Etiketler

Daha fazla göster

Kimler Online?

TAKİP TAKİP