Satın Alma 👆🏻

Çatal Bıçak Takımı Sandığı

Çatal bıçakları çıkarıp içini temizlemek için kadife platformları kaldırınca alttaki bu görüntü beni resmen şok etti. Kutuyu bir kenara attım ama tamamen atmaya kıyamadım. Boyama işini pek seven biri değilim, çok anladığım da söylenemez. Denemekte fayda var ama :) Fikir tamamen benim değil benden önce tabii ki düşünenler olmuş. Ben de sandığımı dikiş kutusuna çevirmeye niyetlendim.




      1 numaralı kutu astarlama için. Rengi çok kapalı olduğu için önce astar boyası yapılacak. 12 saat beklemesi gerekiyormuş. Kutuyu beyaza çevirmek istediğim için bu. Sadece dış yüzey beyaz olacak. Çekmece içlerini turkuaz istiyorum. 2 numara boyanın içine az damlatılacak parlaklık vermesi için.Oradaki pembeyi ayakkabılarımı boyamada kullanmıştım (onu da paylaşacağım yakın zamanda) şu anda değerlendirme aşamasında, hala düşünüyorum.
   
     Çok geniş olduğu için boyadıktan sonra araya mukavvayla ayırıcı ekleyip küçük küçük odacıklar oluşturacağım inşallah.

Hadi bana kolay gelsin :)

Yorumlar

Yorum Gönder

İletişim için themarmara86@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.

Arşiv

Daha fazla göster

Toplam Görüntüleme

Etiketler

Daha fazla göster

Kimler Online?

TAKİP TAKİP